mandag 2. august 2010

En utfordring til

Da kaster jeg meg ut i to nye utfordringer, redd jeg har blitt bitt av basillen her.. Denne gangen er det hos Ett trykk, som kalles trykkpresse-utfordring. Dette er en fargeutfordring hvor fargene skal være beige, brun og to ulike blåfarger. Har også meldt meg på utfordingen hos Stampavie, hvor man skulle benytte seg av et Stampavie bilde, som her er Sarah Kay. Så her er mitt bidrag. Dette er en eske jeg har laget til ei venninne.


Er ikke sikker på hvilket mønster ark det er her. Har brukt et Sarah Kay stempel som er fargelagt med akvarell blyanter, og en Martha Stewart puncher, litt swirler har jeg brukt og selvfølgelig en masse blomster.




Her er bilde av esken inni. Synes dette stempelet er så fint, spesielt siden mange av mine venner bor så langt unna.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Hei snuppa :)
    Kjempe fin eske du har lagd, og så utrolig effektiv du er da :)

    Har lagt meg til om følger jeg, måtte jo bare sette igang å lage meg blogg jeg også, men har ikke fått skrevet et eneste ord enda da :)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Nyyydlig eske du har laget!
    De fargene er bare så herlige sammen.
    Nydelig motiv og flott pyntet!

    Ha en strålende dag!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  3. Nydelig eske!
    Takk for at du deltar på utfordringen vår i Ett trykk bloggen. :)

    SvarSlett
  4. En kjempelekker eske.Nydelig pyntet og flotte farger

    SvarSlett